Featured Video Play Icon

Neogenia oficiálně představila projekt Spothill

Společnost Neogenia, inovátor v oblasti direct komunikace, představila komunikační platformu Spothill, využívající technologii iBeacon. Projekt je v poslední fázi testování a ještě letos bude uveden do komerčního provozu. Největší využití se předpokládá v rámci retailu, kulturních akcí a turismu.

Projekt Spothill se přesunul do fáze, kdy je již možné představit ho široké veřejnosti.

Pro launch celého projektu jsme zvolili formát tiskové konference, která proběhla na terase obchodního domu Kotva – a troufáme si říct, že s dobrým ohlasem.

Za účasti cca 15ti IT a retailových novinářů došlo ze strany Romana Studeného (hlavního managera projektu) k představení celé technologie včetně živé demonstrace administračního rozhraní pro správu kampaní, následně měli zájemci možnost najít si spoty, umístěné přímo v obchodním domě Kotva.

Právě Kotva – tradiční pražský obchodní dům, který momentálně prochází zásadní rekoncepcí – se stala našimi strategickým partnerem z oblasti retailu. Spothill jsme s její pomocí testovali poslední dva měsíce, v interieru obchodního domu je dlouhodobě nainstalováno 8 aktivních spotů. Kotva nás zároveň prostřednictvím generální ředitel ing. Jaroslav Petrů podpořila také přímo v rámci tiskové konference.

Přečtěte si, co napsali o Spothillu:

Projdete okolo a v mobilu vám přistane třeba sleva (mobil.idnes.cz)

Kotva začne testovat iBeacons. Slibuje si lepší informace o zákaznících (Lupa.cz)

Spothill přináší do Česka technologii iBeacon (Mobilnet)

Navigační majáky na testování v obchodech (Computerworld)

Spothill představil v OD Kotva první iBeacon v ČR (Chip)