business-snidane-ctverec

Budoucnost marketingu. Čím si prošla a kam míří Neogenia?

„Inovace je hlavní hybnou silou na trhu. Inovace přináší nová neotřelá řešení a je důvodem, proč může být Neogenie ve svých odvětvích považována za špičkovou firmu. Inovace s sebou nese otevřené a kreativní myšlení, vysoké osobní nasazení a chuť zkoušet nové věci. Nechceme stát na jednom místě, naším cílem je naopak posouvat a zdokonalovat všechna naše řešení.“

- citace z firemního kodexu Neogenie

 

Jak vypadají komunikační nástroje budoucnosti? Co klienti potřebují? A jak vůbec řídit společnost, která to vše dokáže zajistit? 3. června na tyto otázky odpovídal CEO Neogenie, Ondřej Švrček, v roli hosta šesté businessové snídaně OnlineStars. Ta se tradičně koná v pražském Impact Hubu a sdružuje přední osobnosti české online a e-commerce scény. Prohlédněte si video z přednášky


 hardyn-business-snidane-ondrej-svrcek

Neogenia potřebovala pouze pět let, aby se ze společnosti s nulovým kapitálem stal přední inovátor v oblasti telekomunikací a jeden z nejzásadnějších hráčů české e-commerce scény. Pět let odhodlání, tvrdé práce a především víry, že se to vyplatí. Neogenia je zároveň důkazem, že businessu se daří nejen v Praze, ale také v Brně a že i z Moravy je možné řídit společnost s globálními ambicemi. Na své cestě za úspěchem prošla celou řadou překážek a může tak být inspirací všem. Nejdůležitější v businessu je zkrátka umět zatnou zuby a s problémy se popasovat tváří v tvář, než se nesnázím zkoušet vyhýbat anebo je obcházet.

 

„Činorodost, proaktivita a schopnost vlastního nasazení jsou věci, které dokáží z běžného produktu nebo služby vytvářet službu kvalitní a profesionální. Neogenia vždy oslovovala lidi, kteří dokáží přemýšlet nad rámec zadání, přidělené úkoly plní si dokáží přivlastnit a plnit je s maximálním nasazením.“

- citace z kodexu člena týmu společnosti Neogenia

 

Na celé video se můžete podívat na kanálu projektu Vím Víc.